GYAKORI KÉRDÉSEK

Amennyiben nem tartózkodsz otthon amikor a futár megérkezik, ez esetben írásos értesítőt fog neked hagyni, valamint megpróbál telefonon is elérni. Ezért javasoljuk, hogy olyan címet adj meg, amelyen ott tudsz tartózkodni a kézbesítés ideje alatt.

Azonban lehetőséged van a módosításra is, amikor a csomagodat átadtuk a futárszolgálatnak, ők egy SMS-ben fognak téged értesíteni, hogy mikor szállítják ki, ekkor az SMS-ben kapott kód segítségével, a megjelölt linken keresztül átütemezheted a kiszállítást.

Ebben az esetben kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén és kiderítjük hol jár a megrendelés.

A futárszolgálat SMS-ben és email-ben is értesít a kiszállítás időpontjáról, valamint a megjelölt linken keresztül lehetőséged van követni a csomagod útját. Ha a csomag nem érkezett meg a megjelölt időpontban, vedd fel a DPD ügyfélszolgálatával a kapcsolatot.

Aktuális újdonságainkért, kedvezményekért, akciókért kövess minket Facebook, illetve Instagram oldalunkon!

Amennyiben szeretnéd visszaküldeni a megrendelésedet kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.
Lehetőséged van 14 napig elállni a megrendeléstől, viszont ez esetben ki kell töltened egy Elállási/Felmondási nyilatkozatot.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
  • Az elállási jog gyakorlása az előzetes elállási űrlap kitöltésével, vagy az írásbeli Elállási/Felmondási nyilatkozat kíséretében ügyfélszolgálatunkon, vagy nyitvatartási időben az ügyfélszolgálatunkra történő visszajuttatással lehetséges.