Üzleti IKT rendszerek, alkalmazások bevezetése a Franco-Trade Kft-nél

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00838

  • Projekt címe: Üzleti IKT rendszerek, alkalmazások bevezetése a Franco-Trade Kft-nél
  • Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00838
  • Kedvezményezett neve: FRANCO-TRADE Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Szerződött támogatás összege: 15.980.864 Ft
  • Támogatás mértéke: 40 %
  • Projekt tervezett befejezési dátuma: 2020.04.01

Projekt tartalmának bemutatása:

A FRANCO-TRADE Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaságot 1996-ban kezdte meg tevékenységét a piacion. Első sorban nagykereskedelemmel foglalkozik, de 4 éve megnyitotta kapuit a kiskereskedelem, a végső fogyasztók felé. A dinamikus fejlődésnek köszönhetően több településen, elsősorban megyeszékhelyeken rendelkezik áruházzal. A termékkínálatot elsősorban a papír – írószer – iskolaszer – irodaszer képzi. Cégünk, igazodva a folyamatosan változó fogyasztói igényekhez, termékfejlesztéssel és termékújdonságokkal egyre szélesebb kereskedői, fogyasztói köröket igyekszik meghódítani folyamatosan bővülő termékkínálatával, melyben a következők találhatóak: háztartási cikk, műanyagáru, háztartási papíráru, játék, ajándék, kreatív hobby termékek, díszcsomagoló anyagok, exclusive lakberendezési cikkek. Igényekhez igazodva célul tűztük ki a munkatársak, a kommisiózás, a kiszolgálás, a számlázás és az egyéb területek hatékonyságának növelését, mely érdekében elengedhetetlen a komplex vállalat irányítási rendszer kialakítása.

Jelen projekt célja cégünk infokommunikációs megoldásokkal és szolgáltatásokkal való ellátottságának javítása, azon keresztül a működési hatékonyság és versenyképesség fokozása. Versenyképességünk, piacon maradásunk, munkahelyteremtő-és megtartó képességünk egyik feltétele, ha lépést tudunk tartani a kor technikai elvárásaival, kihasználjuk az infokommunikációban rejlő lehetőségeket. Az innovatív szemlélet és a naprakész üzleti tudás növelése, az infokommunikációs technológiák (IKT) eszközök, alkalmazások és szolgáltatások készségszintű és professzionális használata, vagyis az elektronikus gazdaságba történő beilleszkedés javítása elengedhetetlen cégünk fejlődéséhez. A konstrukció segítségével támogatott komplex üzleti IKT rendszerek, alkalmazások on-premise, helyben telepített saját szoftver bevezetése hozzájárul a vállalkozás működésének javulásához, az informatikai beruházási költségek csökkentése és magasabb színvonalú IKT megoldások használata révén, ezáltal javítva vállalkozásunk hatékonyságát, versenyképességét. A projekt eredményeképpen a támogatási kérelem keretében bevezetett 6db vállalati folyamatmenedzsment modul (Vállalati CRM, értékesítés terület, Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, Kontrolling és döntéstámogatás, Beszerzési, logisztikai terület, Táv- és csoportmunka támogatás, Elektronikus iratkezelési megoldás bevezetésre kerül. Mind ezek eredményeképpen célul tűztük ki az Üzemi eredmény növekedését.